Alla inlägg under september 2013

Av madebylinda - 24 september 2013 14:18

Jag har konstaterat att det finns alldeles för lite tid och alldeles för mycket att göra. Det hela resulterar i att man hinner ca 1% av allt man VILL göra!

Nu är det i alla fall sista veckan med jobb för min del, efter idag är det två arbetsdagar kvar och det känns riktigt bra! Om man bortser från ekonomin som blir minst sagt dålig framöver så känns det helt okej ändå, så man får vila ryggen som inte alls vill vara med och en bonus är ju att man kanske hinner virka klart den där filten till spjälsängen. Och snuttefilten. Och virka klart Heidi Bears Nellie The Elephant..

Det här med inspiration är ju verkligen inget som saknas i alla fall, då man har både Pinterest och Ravelry att kika på, samt alla fina inspirationsbloggar överallt. Kungen & Majkis är ju verkligen en sådan, jag blir så inspirerad så man vill inte göra något annat än att virka!


Annars hänt sedan sist då? Jo, mormor spenderade måndag - torsdag på sjukan och mamma min spenderade torsdag - söndag på sjukan. Inte illa pinkat att klämma in det på samma vecka!

    

En filt passande till spjälsäng som jag virkade ihop till vännerna när de skulle få en liten bebis som sedan visade sig vara en grabb :)

Nu är det en lila likadan på g, men går för tillfället liiiiiite sakta. Men bara liiite. Eller nåt.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards